Jeg beorder herved alle til å skru på NRK1 kl. 21.3o i kveld, ettersom de da viser første episode av Life on Mars. Tro meg, dere vil ikke angre!

Labels:

3 Respons pŒ “I am the Master, and you will obey!”

  1. # Anonymous Anonymous

    TV2 skal sende den amerikanske versjonen, jeg og Tia skal sitte og fnise av den.  

  2. # Blogger Jannicke

    Argh, argh, argh!
    Si at det er en løgn! Si at de ikke skal gjøre det!
    Argh, argh, argh! Jeg vet ikke om jeg orker tanken på at forsvarsløse nordmenn skal utsettes for en Gene Hunt med hofteproblemer og en Sam Tyler som danser på bordet og synger "Ice, Ice, Baby"  

  3. # Anonymous Anonymous

    Den britiske versjonen er den beste.Det er ikke Life on Mars uten en god dose John Simm :)  

Post a Comment



© 2008 The Cortex Feed | Basert pŒ K2 Template av GeckoandFly. Redigert og fornorsket av Kristin Storrusten.

free hit counter