I går satt jeg oppe til langt på natt og koste meg med klassikere som Bringing Up Baby, Singing in the Rain og den første episoden av Doctor Who. (Den fra 1963.)
Det beste med det hele? Jeg kan, med hånden på hjertet, si at jeg studerte.

Nå tror jeg det er på tide å sette seg ned med en episode av The Professionals, men det er nok ikke studier, desverre. Bare kos.
Mmmmmm, 70-tallsmenn. (Vi har alle lov til å ha våre preferanser, har vi ikke?)

Labels: , ,

5 Respons pŒ “I just went a little bit GAY all of a sudden”

  1. # Anonymous Anonymous

    Det er godt å se at det finnes andre Norske Whovians der ute :)

    Jeg har ikke lest hele bloggen din enda,men tror jeg skal gjøre det nå :P  

  2. # Blogger Jannicke

    Who er jo kjempegøy. Jeg har tidenes girl crush på Donna, og vil at David Morrissey skal bli den elevte Doktoren. Sett julespesialen ennå?  

  3. # Anonymous Anonymous

    Ja den er sett :)
    men må innrømme at jeg ble litt skuffet,den var ikke så bra som den kunne vært.men kansje det bare var forventningene var for høye.  

  4. # Blogger Jannicke

    Jeg var fornøyd, jeg. Det var vel ikke den beste episoden så langt, men den var langt fra den verste. Jeg likte David Morrissey så godt at det var ok for meg, og jeg ble glad og litt trist da han nevnte det som hendte med Donna til slutt. Åh, Donna...  

  5. # Anonymous Anonymous

    mhm .episoden var grei,men den passet ikke helt til forventningene som hadde bygget seg opp det siste halve året.
    Og når det gjelder Donna,savner jeg henne og håper at de finner en eller annen måte å få henne tilbake på.selv om det ikke er så veldig sannsynlig.
    Hun var i mine øyne den beste companjongen (i den nye serien) hun var som en bestevenn,mor og mer...  

Post a Comment



© 2008 The Cortex Feed | Basert pŒ K2 Template av GeckoandFly. Redigert og fornorsket av Kristin Storrusten.

free hit counter