Søstern min og jeg møtte Simon Pegg på lørdag. Han tilbød oss Jaffa cakes, og ga meg en sci-five etter at jeg introduserte ham for konseptet. Det var en fin lørdag.
Det bør nevnest at Simon Pegg er en av de kosligste skuespillerne jeg har møtt.

Labels: ,

1 Respons pŒ “Nok en lørdag”

  1. # Anonymous Henning

    Holy skitt! Her sjekker jeg ikke bloggen din på et år eller to og så bare har du spist jaffa cakes med Simon Pegg. Først Gene Hunt og så Simon Pegg lxsm. Du må jo leve et mye mer epic liv enn meg...

    (p.s. regner med at du er en like rabid fan av Spaced som meg og vet betydningen av at du har FÅTT JAFFA CAKES AV SIMON PEGG)
    (p.p.s. beklager caps overdose)
    (p.p.p.s. legg igjen en kommentar hos meg da vel, er alt for lenge siden vi har snakket sammen)
    (p.p.p.p.s. beklager alle post-scriptene)  

Post a Comment



© 2008 The Cortex Feed | Basert pŒ K2 Template av GeckoandFly. Redigert og fornorsket av Kristin Storrusten.

free hit counter